Forfatter Redaksjonen
Publisert 26. januar 2021

Storsalen vår er hjertet av mange av aktivitetene på Antirasistisk Senter, ikke minst ungdomsaktivitetene som drives av Agenda X. Salen har blant annet en egen, profesjonell scene. I normalsituasjonen, når vi ikke holder stengt av hensyn til smittevern, samles ungdom her hver uke gjennom det meste av året, med et bredt spekter av aktiviteter, både sosiale, kulturelle og aktivistiske.

Av hensyn til smittevern henger vi ikke opp plaketten med Benjamins navn i dag. Straks vi kan samles trygt, vil vi gjennomføre en enkel seremoni for å markere navngivningen.

Vi vil aldri glemme Benjamin, og vi vil alltid fortsette kampen mot rasisme!